• Home

U bent momenteel op:

 

 

Klantenservice

 

Bestellen

 

Kort beschreven gaat het zo in zijn werk:

  • - Je winkelt in de shop en plaatst alle artikelen die je wilt bestellen in het winkelmandje.
  • - Wanneer je af wilt rekenen, ga je naar het winkelmandje en klik je op: Afrekenen (Kassa).
  • - Op de Kassa pagina vul je alle benodigde gegevens in en klik je op: Afrekenen
  • - Nu is je bestelling geplaatst. Wanneer je als online betalingsmethode voor iDEAL, Creditcard of Paypal hebt gekozen, dan wordt die betaal procedure nu gelijk gestart.
  • - Heb je gekozen voor voouruitbetaling per bank, ga dan naar je mailbox waar binnen 5 minuten na het plaatsen van de bestelling een bestelbevestiging binnen komt.
  • - In de bestelbevestiging staan de rekeninggegevens waar het totaalbedrag naar overgemaakt kan worden. Vermeld hierbij het ordernummer.
  • - Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zal de bestelling verzonden worden (indien voorradig).

 

Levertijd

 

Kijk eerst zelf bij het product dat je wilt bestellen op de detailpagina naar de door ons aangegeven levertijd.
Elke werkdag worden de bestellingen die op voorraad en voor 19.00 besteld en betaald zijn direct verzonden.
Levertijden van producten kunnen wel verschillen. Zo komt het voor dat artikelen speciaal besteld moeten worden, omdat ze bijvoorbeeld gepersonaliseerd zijn.
Indien een artikel nabesteld moet worden kan de levertijd oplopen tot ongeveer 2 weken.  
De aangegeven levertijden bij de producten zijn altijd een indicatie gebaseerd op de actuele voorraad en hieraan kunnen geen rechten worden verbonden. 
Bij het bestellen vragen we om de trouw- of feestdatum zodat we kunnen controleren of je op tijd de artikelen binnen hebt.
Wil je een preciezere inschatting van de levertijd voor de producten die jij nodig hebt? Neem dan even contact met ons op per mail of telefoon +31 (0)10 7892020.

 

Verzendkosten

 

Nederland:
- <99 euro - Eur 4,95
- >99 euro verzenden we je bestelling helemaal gratis
We verzenden jouw bestelling met PostNL. Indien mogelijk krijg je van ons na verzending een email met de track en trace code van de zending.
België en Duitsland:
- Eur 9.95

Betalen

 

Trouwartikelen.nl biedt de volgende betaalmogelijkheden:

  • - iDeal internet bankieren, (TIP!)
  • - Bankoverboeking (vooruitbetaling duurt een paar dagen)
  • - Creditcard (Visa of Mastercard)
  • - Paypal (Internationaal) 
  • - Maestro (België / Internationaal) 

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zullen wij jouw bestelling versturen (indien voorradig).
Als niet alle trouwartikelen op voorraad zijn dan word je daarvan door ons direct per email van op de hoogte gesteld. 

 

 

Privacy

 

Jouw persoonsgegevens zijn opgenomen in het klantenbestand van Trouwartikelen.nl. Alle gegevens worden opgeslagen conform de Nederlandse Privacy wetgeving. Wij verstrekken geen gegevens aan derden die jouw persoonlijke levenssfeer aantasten.

Dit is de website van Easy2.Invest B.V.. Ons bedrijfsadres en postadres is Floris Burgwal 160, 2907 PK Capelle a/d IJssel (kantooradres) Tel. +31 (0)10-7892020. 

Ons Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 51578107.
Ons B.T.W.-nummer is NL850083977B01.

Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch noch uw domeinnaam, noch jouw e-mailadres.
Bij een bezoek aan onze website bewaren wij:

  • jouw e-mailadres als je dit aan ons communiceert.
  • jouw e-mailadres als je boodschappen/vragen plaatst op deze website
  • alle informatie die je vrijwillig verstrekt hebt (bijvoorbeeld onderzoeksinformatie en/of site-registratie).


De informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.

Op deze site gebruiken we cookies (een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een Internetserver en dat zich op de vaste schijf van jouw computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte Internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek) om informatiesessies te registreren, zoals informatie over hetgeen je toevoegt aan jouw boodschappenlijst.

We hebben geen partnerschappen of speciale relaties met derden op internet.

Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.


Hoe neem je contact met ons op in verband met ons privacybeleid ?
Als je wenst te reageren op ons privacybeleid, kun  je contact met ons opnemen:

  • Per email: info AT sensecommerce.nl
  • Per brief: Newtonstraat 46 1704 SB Heerhugowaard


Over communicatie per e-mail

Als je in de toekomst geen e-mails wenst te ontvangen van ons bedrijf, kun je contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres.

Over communicatie per brief
Als je ons via het web jouw postadres meedeelt, kun je van ons periodieke mailings ontvangen, met informatie over producten en diensten. Als jij dergelijke mailings niet wenst te ontvangen, kun je contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres.

Over communicatie per telefoon
Als je ons jouw telefoonnummer meedeelt via het internet, zal ons bedrijf alleen telefonisch contact met je opnemen als dit nodig is om je te informeren over de bestellingen die jij online geplaatst hebt.

Indien je geen geadresseerd reclamedrukwerk en/of geen commerciële telefoontjes (meer) wenst te ontvangen, kun je dat kenbaar maken via de website van de Stichting Infofilter: www.infofilter.nl.

Ons bedrijf kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacy-beleid. In dat geval, zullen wij contact met je opnemen alvorens jouw gegevens te gebruiken voor deze nieuwe doeleinden, om jou op de hoogte te stellen van de wijzigingen aan ons reglement voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om jou de kans te bieden jouw deelname te weigeren.

Op verzoek verlenen wij aan de bezoekers van onze site toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. Als jij toegang wenst tot deze informatie, gelieve contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

Op verzoek bieden wij de bezoekers van onze site de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens die wij van hen bijhouden, te corrigeren. Als jij jouw persoonlijke gegevens wenst te verbeteren, gelieve contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

Als jij vindt dat onze site niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, neem dan contact op met - ons bedrijf zelf, op het hierboven vermelde adres.

 

Disclaimer

 

Niets van deze site mag door derden, zonder toestemming van Easy2.Invest B.V. gebruikt worden.

klachten

 

Wij doen ons uiterste best om iedere klant tevreden te stellen. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt over ons, onze producten of onze service. Klachten kan je het best melden per email op klantenservice@babyartikelen.nl. Wij kunnen dan een en ander uitzoeken en zullen binnen twee werkdagen inhoudelijk reageren.

In het uitzonderlijke geval dat je niet tevreden bent met de afhandelding van je klacht, kan je dit eventueel voorleggen aan een Europese geschillencommissie op het ODR platform ophttp://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Mijn account

 

Met je emailadres en wachtwoord kun je inloggen rechts bovenin de webshop en je bestellingen bekijken, wachtwoord veranderen, je verlanglijstje bekijken en meerdere verzend adressen aanmaken. 

Geen verzendkosten!

Verzending per Postnl
Bij besteding vanaf 99 euro

Klantenservice

Hoe kan ik bestellen?
Wat is de levertijd?
Hoeveel zijn de verzendkosten?
Hebben jullie een winkel?
Kan ik iets retour sturen als het niet bevalt?

Betaling

Master Card, éénmalige machtiging, Visa, Ideal, Paypal en Meastro

Sociale netwerken

Keurmerken

Keurmerken

Moment...